7 feb 2013

Klachtenbrief

Iris Visser
Pietjestraat 13
1012 PS Amsterdam
9876-543210
iris.visser1998@gmail.com


M. Woudstra 
Oude Gracht 31
2011 GL Haarlem


Arkel, 7 februari 2013



Betreft: klacht 


Geachte meneer Woudstra,


Afgelopen november heb ik in uw winkel, Hamster B.V. in Haarlem, een paar schaatsen van het merk Koolstra gekocht. Ik wilde eerder graag een paar afgeprijsde schaatsen van €100,- kopen, maar door een fout bij de bestelling was dit paar uitverkocht in november. Hierdoor moest ik een duurder paar schaatsen van €125,- kopen, waarbij ik echter geen korting kreeg. Toen ik dit duurdere paar schaatsen voor de eerste keer gebruikte, is de mijn  linker schaats kapot gegaan. In uw winkel werd mij beloofd de schaats te repareren, maar ik zou graag mijn geld terugkrijgen. De verkoper heeft mij echter een tegoedbon gegeven. 

De problemen zijn begonnen, toen ik een paar afgeprijsde schaatsen van €100,- wilde kopen. Deze schaatsen waren niet meer in mijn maat verkrijgbaar en moesten besteld worden. De verkoper is de bestelling echter vergeten door te geven en in november waren deze schaatsen uitverkocht. Hierdoor moest ik een ander, duurder paar schaatsen van €125,- kopen. Uw verkopers wilde mij echter geen korting op dit duurdere paar schaatsen geven, ook al is de mislukte bestelling een fout van uw winkel. Ik vind het onacceptabel dat uw klanten geen korting krijgen, wanneer de winkel zelf een fout heeft gemaakt. 

Ten tweede is de kwaliteit van uw producten niet goed. Bij de eerste keer dat ik mijn nieuwe paar schaatsen van €125,- uit probeerde bij een training, is de veterbevestiging van de linker schaats kapot gegaan. Toen ben ik teruggegaan naar uw winkel, waar uw verkopers mij een reparatie aanboden. Ik wilde echter mijn geld terug, maar uw medewerkers hebben mij een tegoedbon gegeven, die slechts twee maanden geldig is. 

Met de tegoedbon van uw winkel was ik eerst tevreden, maar de andere schaatsen in uw winkel bleken niet geschikt voor mij te zijn. Ik zou dus graag het geld dat ik betaald heb voor het paar schaatsen, €125,-, terug krijgen. Ik hoop spoedig iets van u te horen. Alvast bedankt. 


Met vriendelijke groet,

Iris Visser


1 opmerking:

  1. Hoi Iris, je tekst is opzich goed. Wat mijn betreft had je alleen je inleiding wat korter kunnen maken, want nu vertel je het probleem eigenlijk twee keer in je brief. Verder had je misschien iets minder negatieve woorden kunnen gebruiken om de eigenaar iets minder met de fout te conferonteren. Ik vind wel dat de brief goed gericht is op het publiek.

    BeantwoordenVerwijderen